Školský podporný tím

Mgr. Tomáš Šimíček

Konzultačné hodiny: každý pondelok a štvrtok od 8:00 – 15:30

E-mail:  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Mgr. Kristína Kačincová

Konzultačné hodiny: celý týždeň od 8:00 – 15:30

E-mail:  kacincova.kristina@zakasarnou.sk

Mgr. Beáta Tóthová

Konzultačné hodiny: celý týždeň od 8:00 – 15:30

E-mail:  tothova.beata@zakasarnou.sk

Centrum pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie
Vajnorská 98/D, 4. poschodie
831 04 Bratislava 
Kontakt:
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
tel: +421 2 4488 2396

 

Školský psychológ v ZŠ a MŠ
  1. vykonáva odborné činnosti v rámci orientačnej psychologickej diagnostiky, individuálneho, skupinového alebo hromadného psychologického poradenstva, psychoterapie, prevencie a intervencie  
    k deťom a žiakom s osobitným zreteľom na proces výchovy a vzdelávania,
  2. poskytuje individuálne a skupinové psychologické služby, poradenstvo a konzultácie v procese výchovy a vzdelávania deťom, žiakom, zákonným zástupcom, inkluzívnemu tímu školy, pedagogickým zamestnancom vo svojej územnej pôsobnosti,
  3. uskutočňuje odbornú psychologickú starostlivosť žiakom s ťažkosťami v učení a v správaní, zdravotne znevýhodneným žiakom a žiakom zo sociálne znevýhodneného prostredia,
  4. aktívne sa podieľa na preventívnych aktivitách v rámci plánu činnosti ZŠ,
  5. spolupodieľa sa na vytváraní, aktualizácii, inovácii IVVP pre žiakov so ŠVVP, následne sa podieľa na jeho aplikácii v praxi
  6. realizuje depistáž školskej zrelosti v MŠ a zúčastňuje sa zápisu žiakov do 1. ročníkov ZŠ, kde metodicky usmerňuje prípadné nedostatky, upozorňuje na integráciu zdravotne oslabených žiakov a ich dokumentáciu a následne odporúča zákonnému zástupcovi dieťaťa odborné vyšetrenie v príslušnom centre výchovného poradenstva a prevencie, 
  7. poskytuje individuálnu a skupinovú psychologickú starostlivosť žiakom v krízových sociálnych a životných situáciách v súvislosti s drogovou závislosťou a inými sociálno-patologickými javmi, 
  8. aktívne spolupracuje s odbornými zamestnancami centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie a pripravuje podklady potrebné k vyšetreniu žiaka, v ktorej pôsobí, 
  9. systematicky sa vzdeláva a sleduje nové prístupy a trendy v odborných oblastiach súvisiacich s náplňou, poslaním a koncepciou školy, 
  10. vedie presnú evidenciu riešených prípadov v rámci individuálnej a skupinovej činnosti 
  11. zachováva mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní prác vo verejnom záujme.

 

Psychológ radí

1.Čo robiť, ak máme podozrenie, že príčinou problémov dieťaťa v učení
sú vývinové poruchy učenia
Integrácia

2. Hyperaktívny žiak – podnety pre individuálny prístup v školskej práci
Hyperaktivita

3. Niekoľko zásad v prístupe k deťom hyperaktívnym, k deťom s poruchou pozornosti
a hyperaktivitou – ADHD
Hyperaktivita

4. Ako počúvať vlastné deti
Ako počúvať deti

5. Základné informácie o sociálnej sieti Facebook
Facebook

6. Rodičovská autorita
Autorita

7. Najčastejšie chyby rodičov
Chyby rodičov

8. Výchova dieťaťa k samostatnosti
Výchova dieťaťa k samostatnosti

9. Ako hovoriť s učiteľom
Ako hovoriť s učiteľom

10. Čas polročných vysvedčení
Čas polročných vysvedčení

11. Starí rodičia
Starí rodičia