Mgr. Tomáš Šimíček
Konzultačné hodiny: každý pondelok a štvrtok od 8:00 – 15:30
E-mail:
Mgr. Kristína Kačincová
Konzultačné hodiny: celý týždeň od 8:00 – 15:30
E-mail: kacincova.kristina@zakasarnou.sk
Mgr. Beáta Tóthová
Konzultačné hodiny: celý týždeň od 8:00 – 15:30
E-mail: tothova.beata@zakasarnou.sk
831 04 Bratislava
tel: +421 2 4488 2396
- vykonáva odborné činnosti v rámci orientačnej psychologickej diagnostiky, individuálneho, skupinového alebo hromadného psychologického poradenstva, psychoterapie, prevencie a intervencie
k deťom a žiakom s osobitným zreteľom na proces výchovy a vzdelávania, - poskytuje individuálne a skupinové psychologické služby, poradenstvo a konzultácie v procese výchovy a vzdelávania deťom, žiakom, zákonným zástupcom, inkluzívnemu tímu školy, pedagogickým zamestnancom vo svojej územnej pôsobnosti,
- uskutočňuje odbornú psychologickú starostlivosť žiakom s ťažkosťami v učení a v správaní, zdravotne znevýhodneným žiakom a žiakom zo sociálne znevýhodneného prostredia,
- aktívne sa podieľa na preventívnych aktivitách v rámci plánu činnosti ZŠ,
- spolupodieľa sa na vytváraní, aktualizácii, inovácii IVVP pre žiakov so ŠVVP, následne sa podieľa na jeho aplikácii v praxi
- realizuje depistáž školskej zrelosti v MŠ a zúčastňuje sa zápisu žiakov do 1. ročníkov ZŠ, kde metodicky usmerňuje prípadné nedostatky, upozorňuje na integráciu zdravotne oslabených žiakov a ich dokumentáciu a následne odporúča zákonnému zástupcovi dieťaťa odborné vyšetrenie v príslušnom centre výchovného poradenstva a prevencie,
- poskytuje individuálnu a skupinovú psychologickú starostlivosť žiakom v krízových sociálnych a životných situáciách v súvislosti s drogovou závislosťou a inými sociálno-patologickými javmi,
- aktívne spolupracuje s odbornými zamestnancami centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie a pripravuje podklady potrebné k vyšetreniu žiaka, v ktorej pôsobí,
- systematicky sa vzdeláva a sleduje nové prístupy a trendy v odborných oblastiach súvisiacich s náplňou, poslaním a koncepciou školy,
- vedie presnú evidenciu riešených prípadov v rámci individuálnej a skupinovej činnosti
- zachováva mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní prác vo verejnom záujme.
Psychológ radí
1.Čo robiť, ak máme podozrenie, že príčinou problémov dieťaťa v učení
sú vývinové poruchy učenia
Integrácia
2. Hyperaktívny žiak – podnety pre individuálny prístup v školskej práci
Hyperaktivita
3. Niekoľko zásad v prístupe k deťom hyperaktívnym, k deťom s poruchou pozornosti
a hyperaktivitou – ADHD
Hyperaktivita
4. Ako počúvať vlastné deti
Ako počúvať deti
5. Základné informácie o sociálnej sieti Facebook
Facebook
6. Rodičovská autorita
Autorita
7. Najčastejšie chyby rodičov
Chyby rodičov
8. Výchova dieťaťa k samostatnosti
Výchova dieťaťa k samostatnosti
9. Ako hovoriť s učiteľom
Ako hovoriť s učiteľom
10. Čas polročných vysvedčení
Čas polročných vysvedčení
11. Starí rodičia
Starí rodičia